Så nu har jag ändrat i planeringen, ska ta Elfa imorgon bitti jag kör VU mätaren först och Knightrider sedan när jag slutat jobba efter den här veckan. Jag köper de som du skrev i något tidigare inlägg. Ser ut att vara rätt iaf, men en sista fråga. Ljud in höger o vänster hur fixar jag de? Jag kör med en förstärkare av någon typ, vet inte riktigt vad det är faktiskt. Som jag kopplat mina 2 stora högtalare till, hur skiljer jag på höger o vänster ljudet? Ska jag koppla in Vänster o Höger ljudet från kretsen till kontakterna på förstärkaren eller ska de inn i datorn? För på en vanlig 3,5" kontakt så finns det la inget vänster & höger ljud? Kan inte det här med ljud teknik så bra men förhoppningsvis så kan du det
EDIT: En till sista fråga
jag vill ha en switch så jag slipper ha på den här dygnet runt, vart sätter jag den då? Och det ska vara en TILL-FRÅN va? Det är jag nästan säker på men för att vara på den säkra sidan så frågar jag.
EDIT2: Fan jag kan inte hitta någon TILL-FRÅN brytare på Elfa ! Du ska inte behöva göra allt sökande men är en till från samma sak som till-(till) eller vad innebär (). Hittar endast till från till och det känns onödigt när jag bara vill ha till från. det ska vara vippströmställare för jag vill inte ha något stort och de finns i miniatyr